Kokybiškų prekių grąžinimas
Internetu pirktos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos.
Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
-
- Prekė turi būti su nepažeista pakuote.
- Prekė turi būti nesugadinta pirkėjo.
- Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos.
Neįvykdžius grąžinamų prekių sąlygų, prekė siunčiama atgal pirkėjui, o pinigai negrąžinami.
Prekių grąžinimo procedūra
Grąžinama prekė bus siunčiama registruota siunta. Siuntinys saugiai supakuotas, kad siuntimo metu nebūtų pažeistas.
Susisiekus su mumis el. paštu info@palpack.lt aptarsime tolimesnę grąžinimo eigą.
-
- Grąžinant būtina atsiųsti pirkimo dokumentą, nurodyti grąžinamos prekės užsakymo numerį, vardą, pavardę, banko sąskaitos numerį į kurį bus grąžinami pinigai.
- Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
- Pirkėjas turi galimybę pakeisti įsigytą prekę kita www.palpack.lt internetinės parduotuvės preke ta pačia kaina (ne pigesne) arba brangesne (už ją primokėdamas) iš anksto susitarus su pardavėju nurodytais susisiekimo būdais (kontaktais).
Dėmesio! Pardavėjas turi teisę nepriimti atgal prekių jeigu:
-
- Prekė su pažeista pakuote.
- Prekė turi mechaninių pažeidimų.
- Prekės buvo paveiktos cheminių medžiagų ar aukštos temperatūros.
- Yra matoma remonto pėdsakų, kuriuos atliko pats pirkėjas ar trečioji šalis.
Mūsų interneto svetainėje dėl įsigytų prekių, pirmiausia, prašome kreiptis į pardavėją el.paštu info@palpack.lt arba susisiekti telefonais +37067400864 arba +37068396102.
Jei nepavyksta pasiekti susitarimo su pardavėju galima kreiptis:
Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžianti Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.
Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.